joi

FANTEZIE în A

FANTEZIE în A !

Având alura armiei arabe
Apleacă alături alte arcuiri
Abia atunci adulmecă,
Aroma albei amăgiri..

Anarhiştii aleargă amenda achitând
Abstract artistul afişează arta,
Academicieni armonios aterizând
Albastre ape acum ar asorta.

Adânc aruncă atacatorul arma
Abisul accelerează andrenalina
Alert activează agentul alarma,
Atât am auzit: Aduceţi aspirina.
 Mi-am continuat ciclul poetic de "fantezii" cu o "FANTEZIE în A" Cu doar un click pe titlul postării ajungeţi chiar acolo în revista SINGUR unde e publicată !

3 comentarii:

ssakrend spunea...

Mereu am fost fascinata de poezii de genul asta, si am citit cateva dar asta isi castiga titlul de fantezie, uimitor..

Robert Codescu spunea...

Mă bucur foarte mult că poeziile mele au reuşit să te fascineze cât de cât. Mulţumesc mult de comment

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.