duminică

Să strângem cureaua

CUREA BLACK MATT B     Toate guvernările s-au pus cu austeritatea pe noi şi ne-au pus să mai strângem şi noi un pic cureaua. Dar cei care poartă bretele ce Dumnezeu se fac !?!? Eu unul port curea aşa că m-am conformat cerinţelor guvernamentale şi-am strâns cureaua. Norocul meu este că am o curea de calitate şi nu mă irită în niciun fel. Dar oare ce mă făceam dacă nu aveam această posibilitate şi îmi luat ceva de 10 lei care mă umplea de eczeme, bube şi iritaţii !?!?!? Sincer chiar îmi este teamă să mă gândesc la aces lucru.    

      Chiar dacă austeritatea se prelungeşte de un sfert de secol şi am rămas fără niciun bănuţ în portofel, măcar portofelul meu este unul de calitate şi arată foarte bine oricum ar fi el, plin sau gol.  
PORTOFEL M25 BLACK
 Chiar dacă austeritatea se prelungeşte de mai bine de un sfert de secol şi am rămas fără niciun bănuţ în portofel, măcar portofelul meu este unul de calitate şi arată foarte bine oricum ar fi el, plin sau gol.  Ce mai încolo şi încoace un portofel şi o curea din piele naturală te fac să treci mult mai uşor prin tranziţia asta continuă şi chiar dacă ai 2 lei în portofel vei simţi cu totul altfel austeritatea cu o curea asortată şi de calitate. Aşa că dragii mei aveţi grijă cu ce anume vă accesorizaţi ca să nu vă afecteze prea mult tranziţia şi austeritatea şi luaţi-vă produse de calitate la preţuri acceptabile. Eu unul aşa fac  şi rezist cu brio în economia românească !!!

Niciun comentariu: