miercuri

Target Web să fie

Se ştie că mediu online a devenit cea mai bună cale pentru a te face cunoscut .Așa cum i s-a întâmplat unei bune prietene ale mele, pe care o cheamă Marcela. Ea dintotdeauna a fost pasionată de scris, îi plăcea să așterne gânduri, să compună poezii de dragoste, să compună eseuri cât și să facă referate. Pe când era elevă, în fiecare an o lăudau profesorii pentru frumoasele ei compuneri și referate. Era cea mai bună din clasă la acest lucru. Mi-a povestit că pe vremea când era mică, unele compuneri ale ei în făceau să plângă sau să râdă pe cei care le citeau. Acum câțiva ani această prietenă navigând pe internet a dat peste niște bloguri care citindu-le articolele i-a plăcut foarte mult, atât de mult încât i-a venit ideea să-și facă ș ea un blog unde să scrie orice își dorea. La  acel moment i-am sugerat faptul că ar avea mai multe beneficii dacă și-ar cumpăra domeniu și ar găsi o firmă care oferă servicii de găzduire web de calitate la prețuri ieftine. În felul ăsta ar putea transforma pasiunea ei pentru scris într-o mică afacere din care poate să câștige ceva bănuți  Ellei i-a plăcut ideea, plus de asta mi-a zis că tocmai primise de la părinții ei niște  bani și i-ar putea învestii în propriul site. Prin urmare și-a cumpărat domeniu ro pe viață, după aceea am ajutat-o să găsească o firmă de  hosting foarte bună și rezonabilă în privința prețului. Imediat ce site-ul a fost gata funcționabil, Marcela s-a pus pe treabă, alergând tema ca designer care i-a plăcut foarte mult pentru site și a început să scrie primul ei articol. Aceasta a rămas uimită când a văzut cât de mult le-a plăcut prietenilor ei articolul său abia postat pe site. Un prim pas a fost făcut, însă ca site-ul prietenei mele să fie cât mai vizibil online, avea nevoie de optimizare SEO. Așa că i-am recomandat agenția http://www.targetweb.ro/optimizare-seo/ Și am informat-o de faptul că Target Web are o echipă internă de copywriting. Agenția Target Web are parteneriat cu peste 700 de bloggeri și jurnaliști din România, ceea ce mi se pare foarte tare. De altfel firma are specialiști SEO cu experiență în ecommerce, inclusiv integrare feed-uri magazine online, în baze de date, programare și design, marketing afiliat, compărătoare, de prețuri, etc. Agenția are peste 10 ani experiență în servicii SEO, acest lucru inspiră încredere. Target Web este cea mai mare agenție SEO din Transilvania și în top 3 din Romania. Această agenție garantează rezultate de top în motoarele de căutare . Agenția are în portofoliu branduri mari sau startup-uri, și are bugete adaptate pentru fiecare client. Marcla nu a mai stat pe gânduri și a contactat această agenție. Colaborarea cu Target Web i-a adus o foarte bună poziționare al site-ului ei în mediu online și o groază de vizitatori. Pentru mai multe detalii despre ce înseamnă o optimizare SEO și de ce este atât de importantă, vă invit să citiți acest articol informativ. Dacă sunteți printre cei care au avut ocazia să colaboreze cu agenția  Target Web, vă aștept să-mi împărtășiți experiența voastră cu aceștia. Şi dacă vă este jenă să mergeţi neinvitaţi puteţi spune că aţi fost recomandaţi de Robert Codescu din Ploieşti !!!!!

Niciun comentariu: