luni

Când trecutul revine

Întâmplător (sau poate că nimic nu este întâmplător în lumea noastră!), am intrat în posesia cărţii „Când trecutul revine” de Lorena Lenn, o carte apărută în anul 2018 la editura Stylished. Şi fiindcă am fost încântat de această lectură am considerat că ar fi frumos din partea mea să vă povestesc câte ceva despre această carte.
Ce faci atunci când trecutul tău revine şi te lovește din nou în rana cicatrizată? Când nu-ți lasă nicio clipă de fericire și îți răpește și ultima fărâmă de speranță? Ce poți să faci? Salvată din ghearele terorii, Kelly nu poate uita ce s-a întâmplat cu o seară înainte de a fi din nou acasă, în patul ei. Nu-l poate uita pe el, îmbrăţişarea lui, şi nici alinturile sale, iar când amintirea lui devine realitate, Kelly se sperie şi încearcă să-şi camufleze sentimentele.

Personal pot să spun că mi-a plăcut această carte mai ales pentru faptul că se citeşte foarte uşor şi îîi dă o senzaţie de relaxare.  240 de pagini captivante în care veţi descoperi povestea tinerei Kelly Jones, frumoasa profesoară, ascunde un trecut tumultos iubitului său, Ryan. Alege să-i omită experienţa sa de acum patru ani, când a fost răpită şi mai ales atunci când s-a îndrăgostit nebuneşte de unul dintre răpitorii ei. Dar acum secretul acesta revine în forţă, atunci când Rashid decide că locul ei e lângă el, iar încăpăţânarea acesteia nu va putea face faţă dorinţei lui arzătoare de a o avea din nou în braţele lui. Oare vor putea fi fericiţi în ciuda obstacolelor?
Povestea tinerei Kelly Jones este una demnă de un film, ea fiind răpită când avea doar şaisprezece ani. Împreună cu sora şi mama sa, aceasta a trebuit să suporte umilinţe peste umilinţe din partea lui Mohamed Al'Khalla, şeful unei grupării teroriste. Dacă acesta i-a provocat doar durere, fiul său, Rashid, îi vindecă rănile şi o face să se simtă pentru prima oară în siguranţă.

Dacă este să mă întrebaţi pe mine „Când trecutul revine” de Lorena Lenn este o carte care merită descoperită mai ales de cititorii înrăiţi ai genului romantic, dar nu numai. Consider că este o lectură potrivită pentru toată lumea, indiferent de gusturile literare.

Eu unul aştept şi un titlu cu ... Ploieşti !!!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Aștept un rezumat sa știu dacă mă apuc și eu din nou de citit