marți

DOG MAGAZIN NR.82 aprilie 2009




EXACT ! In numarul 82 al revistei DOG MAGAZIN am avut un articol despre cei 3 caini ai mei, pe care va las sa-l cititi chiar acum. Il gasiti la pagina 62.




22 de comentarii:

Anonim spunea...

Ce căţeluşi drăguţi ... sunt toţi ai tăi sau cum ?

Robert Codescu spunea...

DA !Toţi 3 Rex, Max şi Felix sunt câinii mei !!!

Loreley spunea...

Ce-ati facut mai, ati evadat cu totii din WeBlog.ro???

Robert Codescu spunea...

Eeeeee nu toţi doar vreo 5 DEOCAMDATĂ dar simt eu că vor mai veni mulţi p-acilea !!!

Blogatzica spunea...

Păi mi se pare NORMAL să ne refugiem acilea dacă weblogul nu mai dă niciu semn de viaţă de o lună de zile!

Robert Codescu spunea...

Să nu-mi ziceţi mie "Robert Codescu" dacă în scurt timp bloggerii de pe weblog nu se vor muta acile pe BLOGSPOT !!!!!




Vorbim noi mai încolo !!!

Anonim spunea...

F
R
U
M
O
S

Blogul ăsta pe care ţi l-ai făcut acum !!!

Robert Codescu spunea...

Mă bucur că-ţi place şi te mai aştept pe aici pe la mine !!!

Blogatzica spunea...

Cum se face că la articolul ăsta cu câini ai cele mai multe comentarii !?

Robert Codescu spunea...

Cine ştie poate pentru că se ştie despre câini că sunt "cei mai buni prieteni ai omului" !!! Eu de unde să ştiu motivul exact !?

LIBERTATEA spunea...

Şi nouă ne plac articolele tale cine ştie poate vei reuşi să scrii şi pentru noi un articol odată !

Robert Codescu spunea...

Nu poţi să ştii NICIODATĂ ce-ţi rezervă viaţa aşa că nici pe mine nu m-ar mira să am un articol în Libertatea vreodată.

DOG MAGAZIN spunea...

Încă se mai găseşte pe siteul nostru www.dogmagazin.ro acest număr. Aşa că doritorii îl mai pot comanda !

Robert Codescu spunea...

MULŢUMESC de comentariu DOG MAGAZIN şi mai ales de publicarea articolului !!!

Anonim spunea...

La mulţi ani pentru 2010 !

Robert Codescu spunea...

LA MULŢI ANI TUTUROR care ajungeţi pe blogul meu şi nu numai !!!!

Valentin spunea...

Şi mie îmi plac câinii foarte frumos articolul ăsta, de fapt e preferatul meu aici pe blogul tău

Robert Codescu spunea...

Şi mie îmi plac câinii, motiv pentru care am 3 câini, care-i iubesc mult !!!

Angelo spunea...

Robert, what is the name of the gadget at the top of your blog that translate the blog? I am trying to add this to my own blog but can't seem to find the gadget.

Robert Codescu spunea...

Hi Angelo !!! Folow this link http://translate.google.com/translate_tools and put the html code on your blog !!! And you've got your own Google Translator !!!

Anonim spunea...

great magazine :)

Robert Codescu spunea...

Of course "Anonimus" i'M working pnly with great magazines around everywere !!!