marți

DOG MAGAZIN NR. 91 martie 2010

         Din nou un articol în DOG MAGAZIN publicat de mine ! Şi dacă vi se pare că este foarte asemănător cu cel din PRACTIC decembrie 2009 atunci nu vi se pare, pentru că în septembrie 2009 îl trimisesem spre publicare celor de acolo dar văzând că nici în numărul pe octombrie şi nici în cel pe noiembrie l-am expediat şi celor de la DOG MAGAZIN !!! Slavă Domnului că nu l-am trimis cu aceleaşi fotografii şi am mai schimbat câteva cuvinte pe acolo prin text !!!
Dacă nu înţelegeţi bine ce scrie daţi un click pe imagine şi se va mări considerabil şi veţi putea lectura articolul.

6 comentarii:

MARIA spunea...

Iti multumesc pentru vot. Nu stiu cine m-a nominalizat , dar mi se pare prea mult pentru mine. Scopul blogului meu este sa "trezesc" cat mai multi oameni si sa constientizeze ca este asa de usor sa schimbam realitatea si totusi nu o facem. Iti dibuisem Blogul, si simt ca ai un suflet special care este in cautarea a ceva mai mult decat realitatea care ni se ofera. Sarbatori fericite si multa lumina. Am sa te votez si eu la Prahoveanul anului.

Robert Codescu spunea...

Aşa e Maria ai un BLOG deosebit care iese în evidenţă !! MULŢUMESC de vizită şi te mai aştept oricând vrei !!!

Mihai spunea...

e super interesant articolul ăsta :D

Robert Codescu spunea...

Este despre cei 3 câini ai mei o să mai găseşti articole despre ei pe aici pe blogul meu !!!

Tica Macha spunea...

That's so cool!! Good work! Teri

Robert Codescu spunea...

THANK YOU very much for your comment Teri and I'll wait for youto visit my blog another time !!!