miercuri

Traduc Orice

Fiindcă ştiu că vă era dor de mine, iată că am revenit cu o nouă povestioară și sper să vă fie de folos informațiile prezentate în acest articol.
Săptămâna trecută am avut plăcerea să primesc în vizită o prieten care și-a luat concediu și a venit în Ploiești, să petreacă cu mine câteva zile. E un tip comunicativ și ambițios, iar pentru aceste calități l-am apreciat mereu.
Prietenia mea cu Dan, s-a legat în Constanța pe când mă duceam în vacanțele de vară la mătușa mea și cu care era vecină cu părinții ei.   Pe atunci eram doi băieţi  ce se jucau de dimineață până seara în fața blocului.
Cu trecerea anilor am continuat să conversăm din ce în ce mai des pe internet și la telefon. Prietenul meu fiind un elev și student eminentă, și-a terminat studiile cu note numai de zece. A găsit un loc de muncă care să-i placă și cu un salariu bun.
În aceste zile cât a stat la mine, Dan mi-a dezvăluit că și-a strâns suficienți bani ca să-și deschidă o afacere pe care și-o dorea de multă vreme. Mi-a explicat că din păcate nu a făcut acest pas până acum deoarece, în urmă cu ceva timp, inițial pentru a avea o companie însemna o adevărată bătaie de cap, dar actualmente pe fondul dezvoltării considerabile al mediului online, ca să ai o companie nu mai reprezintă o sarcină atât de grea.
O companie de succes în acest moment reprezintă o companie care reușește să înregistreze performanțe atât pe plan național cât și pe cel internațional. În acest sens, prietenul meu mi-a spus că are nevoie de o firmă de traduceri prin intermediul căreia să reușească să lege parteneriate cu alte companii aflate în spațiul internațional.
Prin urmare m-am oferit să îl ajut, deși găsirea unui birou de traduceri, mi se părea cam dificil, dar în general este destul de simplu să găsim în acest secol al tehnologiei o firmă de traduceri profesionistă având în vedere că majoritatea dețin un site web la care pot fi găsite cu ușurință.
Așadar am dat căutare pe internet și ca rezultat a apărut îndată site-ul traduceri în Constanța unde am avut posibilitatea să ne documentăm cu privire la serviciile pe care le prestează respectiva firmă de traduceri, precum și informații despre calitatea serviciilor pe care le oferă.




Lui Dan i-au plăcut foarte mult acele informații și a contactat imediat firma de traduceri la detaliile de mai jos:
Persoana de contact: Andrina Craciun
VODAFONE: 0723 67 89 86
COSMOTE: 0761 43 12 55
E-mail: office@traducericraiova.ro
ID MESS: andrinacraciun
Programul lor este:
Luni – Vineri intre 09:00-17:00, putandu-se prelungi in functie de solicitari.
Sediu Constanta: Str. I.G.Duca (intersectie cu Al. Lapusneanu), Nr. 81. bloc L41, Parter
Tel. 0764.39.39.49
Sediu Craiova: strada Oltet, bloc IJK, sc. 2, ap. 8.
(Langa English Park, deasupra bancii ING – intrarea se face prin spate, prin gang)
 Şi aşa cum deja v-am obişnuit, dacă vă este jenă să mergeţi neinvitaţi puteţi spune că aţi fost redirecţionaţi şi triişi de Robert Codescu din PLoieşti !!!

Niciun comentariu: