duminică

Oare !?

Această postare am început-o ceva mai  demult  când m-am decis să devin afiliat eMag. NU vreau să zic nimic de comisioane şi plăţi deoarece acestea s-au făcut la timp şi în conformitate cu programul şi regulamentul de afiliere. Ce m-a deranjat a fost că îmi făcusem un blog "emaginează-ţi", care nu a fost aaprobat în acest pogram de afiliere "deoarece denumirea lui ar putea crea  confuzie", adică tot ce conţine sintagma eMag este proprietatea şi apanajul acestui magazin online. Nu aş vrea să intru în polemici cu alte persoane dar mie nu mi se pare deMagogic ca cineva (oricine ar fi), să deţină monopolul pe un anumit grup de litere şi/sau cuvinte.
 Imagini pentru funny shopping onlineCum ar fi să nu  vi se mai deMagnetizeze nimic doar fiindcă cei de la respectiva companie nu a acordat drepturile de autor în acest sens. În orice caz, acest blog a fost aprobat pentru programul de afiliere aşa că puteţi folosi cu cea mai mare încredere bannerele pe care le găsiţi pe acest bloc. Practic nici un seMagraf  nu mai am curajul să folosesc de teamă ca nu carecumva să încalc legislaţia  în  vigoare. Dar mă întreb cum se vor descurca cei din ReMagen (oraş în Germania), când cei de la magazinul online îşi vor extinde aria  de acoperire şi în localitatea lor !?!? Până acolo însă, problema este aici în ţara noastră, fiindcă cei din laboratoarele de analize medicale vor avea probleme cu heMaglutinarea pentru care vor trebui să dea notă justificativă celor de la compania despre care vorbim de câteva rânduri încoace. Dar de ce să ne plângem dacă eMagrama este conform parametrilor şi noi suntem sănătoşi şi avem conexiune la internet ca să citim această postare !?!?  Aşa că mergem la schi pe MonteMaggiore şi ne bucurăm de viaţă şi de vacanţă şi (cel mai important), de cumpărăturile pe care putem să le facem online de la cei de la eMag!!!

Niciun comentariu: