luni

VERTICALITATE !!!



 Din nou o poezie de-a mea publicată în revista SINGUR ! Sper să vă placă şi aceasta ca şi celelalte de până acum !!!



VERTICALITATE
Nu mă las influenţat
Nu mă las politizat
Sunt poet şi apolitic
Liber, demn şi-un pic atipic !
Lumea ar vrea să mă fardeze
Şi să mă mai cosmetizeze,
Să mă facă om model,
Să mai mă îndrept niţel!
Toţi au bune intenţii,
Dar sunt plini şi de pretenţii
Pretenţii şi compromisuri
Cu coborâri şi suişuri !!!
Poate de-aia acum şi eu
Mă cam dau un pic ateu
Şi plin de multă compenţă
Doar să ies în evidenţă.
Să fiu lăsat s-ascult ce vreau eu
Rock N Roll şi „metal greu”,
Nu vreau sunet sugerat,
De altcineva dictat!
Standardele nu-s pentru mine
Ştiu şi eu ce e mai bine,
Dar nu vreau să mă complac
D-aia nu vă fac pe plac !!!

Robert Codescu
 

Niciun comentariu: