vineri

eMaginează-ţi !!!

Fără nicio îndoială că eMag este, unul din cele mai puternice siteuri de vânzări online, iar programul de afiliere, bine structurat, al celor de la eMag, ia minţile tuturor şi nici eu NU am rezistat tentaţiei de a nu fi şi eu în rândul lumii şi mi-am făcut, ca oamenii, un cont de afiliat eMag. Acum chiar dacă lumea NU se va folosi de bannerele mele de afiliat eMag pentru a-şi achiziţiona televizoare, computere, camere foto, jucării, frigidere, maşini de spălat, hote, cărţi, hărţi, ghiduri, atlase, manuale şcolare, CD-uri, DVD-uri, cosmetice, asigurări şi FOARTE MULTE altele, măcar cumpărăturile mele personale de pe eMag vor înregistra un profit suplimentar de 3% (aferent afacerii Profitshare), pe care promit ferm că îi voi cheltui să-mi iau câte ceva de pe magazinul online ... eMag.

Vorba aceea eMaginează-ţi şi tu un pic, cum este să fii afiliat pe bani frumoşi, destul de uşor de câştigat, online cu cei de la eMag !?!?

Niciun comentariu: