joi

Articol Temporis

Vizita mea de astă vară la redacţia revistei TEMPORIS a avut drept urmare, Înfiinţarea unei rubrici noi de dialog cu cititorii revistei. Astfel odată cu apariţia numărului 28 al revistei am fost foarte plăcut surprins să văd PRIMUL articol purtând semnătura mea (Robert Codescu) la paginile 20 & 21 din revistă.
Aşa că dacă veţi achiziţiona şi dumneavoastră acest foarte atractiv număr (28) al revistei TEMPORIS veţi avea parte de o foarte atractivă şi captivantă incursiune în lumea fascinantă a orologeriei. Pentru aceia dintre dumneavoastră care încă nu ştiţi menţionez că TEMPORIS este PRIMA (din 2007) şi (deocamdată), SINGURA publicaţie romănească ce are ca tematică orologeria.
Aşa este mă văd nevoit să recunosc că scanarea articolui NU este de cea mai bună calitate, însă mă gândesc că acest lucru nu va face decât să crească dorinţa dumneavoastră de a achiziţiona această captivantă revistă trimestrială despre ceasuri. Aşa că daţi o fugă la standurile INMEDIO şi achiziţionaţi-vă şi dumneavoastră acest număr TEMPORIS.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Imi face o mare placere sa citesc articolele scrise de tine.Felicitari .

Robert Codescu spunea...

MULŢUMESC FRUMOS domnu' Anonim aştept în continuare vizitele şi comentariile lu' dumneavoastră !!!

Claudiu spunea...

Foarte bun articolul continuati tot asa.

Robert Codescu spunea...

MULŢUMESC de apreciere Claudiu şi te mai aştept pe aici pe blog !!!

Unknown spunea...

Si va apreciezi mult munca pentru o asa colectie de mare amvergura.

Robert Codescu spunea...

Încă odată MULŢUMESC pentru aprecierile, vizitele şi comentariile tale Claudiu !!!