miercuri

Blogger

    http://brittskrabanek.files.wordpress.com/2012/06/very-inspiring-blogger-award1.jpeg De câţiva ani am intrat şi eu, ca parte componentă  în fenomenul blogging-ului şi de-a lungul anilor, pot să zic că am început să am, cât de cât, habar de ceea ce ar fi de făcut să ai trafic, commenturi, abonaţi şi mai ales credibilitate online, fiindcă dacă ai un blog şi numai câteva sute de accesări, ar fi cazul să încerci să te reprofilezi pe altceva de care ai cât de cât habar. Poate nu sunt în elita bloggerilor din România, dar mă pot lăuda că am ajutat câţiva bloggeri(ţe), care acum m-au depăşit în Page Rank fiindcă au făcut "ce a zis popa nu ce a făcut popa !". Mai exact de-a lungul carierei mele de blogger, am schimbat titlul şi adresa url (big fuckin' mistake !!!), a acestui blog lucru ce mi-a redus din Page Rank şi din prestanţa online. Totuşi inspiraţia şi talentul de a scrie mi-au readus reputaţia şi prestanţa din perioada de boom.  Am înţeles că pentru a avea succes TREBUIE să lucrezi cu produsele tale fiindcă Google Analytics sancţionează foarte tare plagiatul şi dublarea de conţinut. Bloggingul a ajuns o afacere la nivel planetar şi este FOARTE dificil să ai un blog fără o susţinere financiară din partea celor din jurul tău sau din partea unor sponsori, care să achiziţioneze ceva spaţiu de reclamă pe blogul şi/sau siteul tău. Fiindcă tot mai multe firme de prestigiu (cele care cumpără de regulă spaţiu de reclamă), preferă să-şi creeze propriul lor site şi/sau blog, chiar dacă cei care se ocupă de asta nu prea au niciun fel de idee cam ce ar avea de făcut. Sincer nu ştiu care vor fi criteriile şi mai ales standardele în blogging pentru viitor dar sunt ferm convins că bloggerii se vor înmulţi dar numai care vor avea ceva de transmis vor mai rămâne, pe baricade (tastatură), să ducă pe mai departe această îndeletnicire. Ideea este că nu ştiu ce ne va aduce mai mult viitorul în domeniul bloggingului, fiindcă acum câţiva ani buni nimeni nu se gândea că opinia online va avea un asemenea impact asupra noastră a oamenilor. Aşa că principalele condiţii ca să fii un blogger de valoare au fost, sunt şi vor fi aceleaşi mereu, trebuie neapărat să fi SOCAT adică: Serios, Original, Creativ, Ambiţios şi Talentat. Având acest standard esenţial îndeplinit, eu sunt ferm convins că ne v-om găsi şi în viitor aici în mediul online pe platformele de blogging pe care fiecare dintre noi le considerăm a fi cele mai eficace şi mai productive pentru fiecare dintre noi.



2 comentarii:

Hagea Claudiu spunea...

Ceea ce ati scris este intradevar foarte adevarat domnule Robert,si recunosc ca si pe mine ma-ti ajutat foarte foarte mult, mia-ti explicat ceea ce este esential fara a cere facilitati financiare, fara dumneavoastra nu puteam sa construiesc un blog,Toata stima si tot respectul pentru dumneavoastra din partea mea.

Robert Codescu spunea...

MULŢUMESC de confirmări, Claudiu rămâne ca şi pe viitor să colaborăm şi să avem rating, reputaţie şi prestanţă online, spre supărarea şi deziluzia şi oftica unora care vor citi această postare !!!