marți

Maurice De Mauriac

     Aşa cum bine ştiţi, de câţiva ani buni sunt ancorat în fenomenul orologeriei datorită pasiunii mele pentru ceasuri. Colecţionez ceasuri http://www.colectieceas.blogspot.com dar, de asemenea, scriu şi articole despre  în cea mai reputată Enciclopedie de Lifestyle Feminin, din întreg mediul online FemeiaStie.ro şi-mi place să cred că am început să mă pricep la ceea ce se întâmplă în lumea ceasurilor, care sunt principalele componente ale unui ceas, care este fals şi care este original.
     Tocmai din aceste considerente îmi permit să vă prezint astăzi o reputată companie producătoare de ceasuri, chiar din patria ceasurilor: Elveţia !!! Maurice De Mauriac este compania înfiinţată în anul 1997 de către Daniel Dreifuss (a nu se confunda cu actorul), care prin pasiune, pricepere şi profesionalism a reuşit în 17 ani de la înfiinţarea Maurice De Mauriac să obţină aprobarea de SWISS MADE şi să facă din companie una din cele mai respectate nume ale orologeriei mondiale.




Diver Series Automatic Modern Chronograph Diver ArcoTonneau Automatic


     Unii ar putea considera Maurice De Mauriac ca fiind o "afacere de familie" şi nu greşesc cu nimic deoarece Daniel Dreifuss este şeful, Claudia Dreifuss (fostă Ginocchio) soţia, este artist plastic şi responsabilă cu partea artistică a ceasurilor Maurice De Mauriac. Cei trei copii Leo, Masha şi Massimo Dreifuss implicaţi în departamente diferite cum ar fi promovare, site administrator sau socializare şi P.R. NU doresc să mă apuc să traduc şi să postez informaţii de pe siteul oficial al Companiei Maurice De Mauriac http://www.mauricedemauriac.ch deoarece lumea virtuală este plină de astfel de bloguri şi siteuri, însă vă recomand cu cea mai mare căldură să vedeţi şi dumneavoastră aceste ceasuri elveţiene de calitate maximă. 

            Nu mă aştept ca în urma acestei postări întreg mediul online să dea buzna şi să achiziţioneze ceasuri produse de familia Dreifuss la Maurice De Mauriac în Zurich, Elveţia dar eu personal pot să vă asigur de faptul că Maurice De Mauriac este numele de care se va auzi foarte mulţi ani de acum încolo iar eu personal sunt mândru că sunt contemporan cu Daniel Dreifuss celebrul producător elveţian de ceasuri !!!
Maurice de Mauriac Zürich
     Îmi permit să închei această scurtă postare lăsându-vă şi dumneavoastră linkurile cu conturile oficiale ale ceasurilor Maurice De Mauriac https://www.facebook.com/mauricedemauriac dar şi contul (cel oficial şi Universal valabil), de Faceboouk al domnului Daniel Dreifuss, nimeni altcineva decât fondatorul  companiei  https://www.facebook.com/Daniel.Dreifuss?fref=ts care se va bucra, fără doar şi poate, să vă răspundă la întrebările şi curiozităţile pe care le veţi avea despre compania şi ceasurile Maurice De Mauriac !!!

Niciun comentariu: