duminică

Ăla cu fularul galben-albastru

     Postarea aceasta se doreşte a fi un tribut adus echipei mele de suflet Petrolul Ploieşti şi mai ales performanţelor din ultimii 2 ani (2013 & 2014) şi anume clasarea pe podiumul Ligii 1 (locul 3 în ambii ani) şi cucerirea Cupei României (în 2013). Am decis să realizez această postare acum din mai multe considerente: 1) trepăduşii şi retardaţii au început să critice echipa fiindcă NU a cucerit titlul anul acesta, 2) s-au împlinit 90 de ani de la înfiinţarea clubului Petrolul Ploieşti, 3) nu este nevoie de o performanţă sau trofeu pentru a-ţi exprima dragosteea pentru echipă.
     Un suporter este acela care-şi susţine echipa în orice condiţii, fiindcă suporter vine de la verbul a suporta, adică este o dragoste necondiţionată. Personal pot să mă laud (am uitat modestia în şifonier) că sunt un privilegiat al sorţii şi am fost în tribune şi la finala din 1995 şi la cea din 2013 şi sunt DISPONIBIL şi pentru următoarea finală, oricând va fi aceea. Cineva mă întreba uitându-se la TOATE pozele din 
mediul online care sunt eu, i-am răspuns nonşalant: "ăla cu fularul galben-albastru!", fiindcă personal nu cred că trebuie făcut un cult al personalităţii din faptul că eşti lup galben şi îţi susţii echipa de suflet.Cel mai important este ca haita să fie numeroasă şi foarte inimoasă iar după meci toate publicaţiile să scrie lucruri frumoase de galeria echipei Petrolul Ploieşti care a făcut din nou spectacol pe stadionul pe care a jucat echipa noastră de suflet. Pentru  mine personal nu contează, cine joacă, cine finanţează sau cine antrenează, cel mai important lucru este ca Petrolul Ploieşti să fie în top şi săşi respecte blazonul şi tradiţia, fiindcă şi în Il Calcio şi-n Premier League, şi-n Primera Division şi-n Bundesliga sunt echipe care au fost campioane naţţionale iar acum evoluează în ligile secunde. Cel mai important este ca echipa să fie susţinută la fel cu aceiaşi pasiune şi la Berca în şaisprezecimile Cupei României şi la Torino în Europa League (Doamne Ajută). Chiar NU ŞTIU cât de mult contează pentru unii din haită că sunt suporteri ai echipei Petrolul Ploieşti dar eu şi cu siguranţă mulţi alţii suntem mândrii că suntem lupi galbeni.
Iar dacă vi se pare că nu mă recunoaşteţi în niciuna dintre fotografiile de aici sau din întreg mediul online o să fiu drăguţ şi o să vă dau un indiciu care vă va fi de mare ajutor: sunt ăla cu fularul galben-albastru !!!!

Niciun comentariu: