luni

La muzeu

     Această postare este dedicată (cu multă dragoste), tuturor acelora cărora NU le este ruşine să meargă să viziteze un muzeu. Fiindcă în zilele noastre a ajuns ceva ruşinos să mergi să te bucuri de tot ceea ce găseşti expus într-o instituţie muzeală. Am avut oportunitatea să vizitez până acum (fără nicio exagerare) câteva sute de muzee, nu ştiu exact câte dar nici nu mi-am propus să mă apuc să le inventariez, prefer să mă bucur în continuare de toate celelalte pe care NU le-am vizitat încă şi credeţi-mă lista e enormă. În continuare vor fi o mică parte din ceea ce am vizitat până acum:

Muzeul Ceasului > Ploieşti > Prahova














Muzeul de Artă Comparată > Sângeorz-Băi > Bistriţa-Năsăud

















Muzeul Naţional al Petrolului > Ploieşti > Prahova















Muzeul Ţărăncii Maramureşene > Dragomireşti > Maramureş















Muzeu Judeţean de Artă Ion Ionescu Quintus > Ploieşti > Prahova















Muzeul de Arheologie Callatis > Mangalia > Constanţa















Muzeul Memorial Nichita Stănescu > Ploieşti > Prahova















Muzeul Memorial al Victimelor Comunismului > Sighetu Marmaţiei > Maramureş















Muzeul Memorial Cezar Petrescu > Buşteni > Prahova













Muzeul Natura Văii Teleajenului > Vălenii de Munte > Prahova











    



Muzeul Rezervaţiei Bucegi > Sinaia > Prahova












Muzeul de Istorie > Sighişoara > Mureş













Muzeul Cuibul Visurilor > Maieru > Bistriţa-Năsăud

 




     







Casa Memorială George Enescu > Sinaia > Prahova













     Chiar dacă (de regulă), intrarea la muzeu este maxim 1 euro, în foarte multe dintre cazuri, am fost şi singur vizitator al muzeului respectiv, dar acest lucru NU m-a împiedicat cu nimic să mă bucur de muzeele unice şi spectaculoase pe care am avut privilegiul şi onoarea să le vizitez. Tocmai de aceea închei această postare invitându-vă pe toţi la ... MUZEU !!!

Niciun comentariu: