sâmbătă

Despre eBloguri cu plăcere

     Aşa cum deja v-am mai spus, m-am înscris, în urmă cu aproximativ 3 luni de zile, pe platforma de blogging, socializare şi educaţie blogosferică eBloguri şi fiindcă am deja ceva reputaţie acolo, m-am gândit că ar fi frumos, etic şi profesional din partea mea să vin să vă împărtăşesc şi dumneavoastră câte ceva din lucrurile interesante care se întâmplă aici pe eBloguri. În primul şi în primul rând ţin să vă menţionez că NU sunt angajat al acestei platforme, NU am parteneriate de afaceri cu nimeni de aici din staf, NU am rude sau foşti colegi care lucrează aici şi NU m-am înscris pe această platformă pentru beneficii materiale sau băneşti. 
     Am ţinut să încep postarea cu această menţiune deoarece multitudinea de linkuri şi bannere pe care le-am postat online cu eBloguri ia determinat pe unii să creadă cu totul altceva şi chiar nu este în obiectivul meu să dezinformez cititorii blogului meu. Acum că ne-am lămurit cu acest capitol haideţi să trecem în revistă şi să vedem de ce cineva ar trebui să se înscrie pe eBloguri:

1) Înscriere gratuită şi sprijin direct şi necondiţionat, din partea staffului, acordat userilor (bloggerilor) înscrişi aici pe eBloguri;
2) O comunitate gata oricând să-ţi acorde sprijinul în acţiunea ta de a deveni un blogger cu reputaţie şi prestanţă în online;
3) Posibilitatea de a-ţi realiza (GRATUIT), propriul blog, însă având ajutorul profesionist al angajaţilor de aici de pe eBloguri;
4) Supercampania "eBloguri promovează bloggeri", prin care (votat de comunitate) o săptămână întreagă un  blogger ( OK blog !) este promovat (LIKE, SHARE, comentarii, Google+), de către comunitate;
5) "Biciuirea", de către toată comunitatea eBloguri atunci când linia redacţională a blogului tău o ia pe arătură şi ajunge să nu te mai reprezinte;
6) Educarea unui limbaj civilizat şi profesionistde blogging care va face ca blogul dumneavoastră să fie mai accesat de la o postare la alta;
7) Instigarea la scris (atunci când ţi-a pierit apetitul şi inspiraţia), prin lansarea de acţiuni ispititoare care te vor scoate din amorţeala care pusese stăpânire pe tine;
8) "Luminarea" celor mai puţin iniţiaţi în ceea ce înseamnă şi ce implică  comunitatea eBloguri, blogosfera românească şi nu numai;
9) Dezvoltarea abilităţilor de blogging prin realizarea de emisiuni interactive online, care te vor ajuta să înţelegi şi alte aspecte ale acestei activităţi;
10) Apartenenţa la diferite grupuri de interes existente sau pe care le poţi crea aici pe eBloguri pentru cei cu pasiuni comune cu ale tale;
11) Promovarea directă, gratuită (şi aproape inevitabilă), în prestigioasa rubrică de aici de pe eBloguri "Un blogger pe zi";
12) Posibilitatea implementării de conexiuni şi tehnologii către blogul dumneavoastră care-l va face să capete o mai bună "vizibilitate online";
13) Experimentarea de noi instrumente pe care nu le-ai mai întâlnit până să ajungi aici pe eBloguri sau de care nu aveai cunoştinţă la ce-ţi folosesc;

      Bineînţeles că NU mă aştept ca dumneavoastră să înţelegeţi din prima ceea ce v-am spus eu aici despre eBloguri, dar cu siguranţă că după o săptămână de activitate aici pe platformă, veţi deveni tributari bunului simţ şi eleganţei, fiindcă eBloguri înseamnă calitate şi nu cantitate, iar acest lucru l-am obervat în cele 3 luni de activitate aici, când oportuniştii înscrişi pentru un page rank mai mare şi pentru "prostit proştii", s-au eliminat singuri deoarece comunitatea NU i-a mai suportat şi tolerat. 
 De aceea închei această nouă postare a mea, mulţumind celor de la  eBloguri pentru tot ceea ce fac şi pentru sfaturile pe care mi le-au dat de-a lungul timpului de când sunt membru al frumosei comunităţi eBloguri în care sunteţi aşteptaţi cu toţii şi dacă vă este ruşine să veniţi neinvitaţi spuneţi că veniţi din partea lui Robert Codescu (sunt deja marcă înregistrată la ei) !!!

MULŢUMESC eBloguri!!!

Niciun comentariu: