luni

My Dear Fuckin' Hater





     Această postare este dedicată cu dragoste (fără niciun fel de ironie) tuturor hater-ilor care de-a lungul anilor şi-au făcut un obicei din a-mi accesa blogul şi din a critica ORICE am scris şi am postat aici pe blog. Dar fiindcă vă văd nedumeriţi pe mulţi dintre dumneavoastră, daţi-mi voie să vă explic ce este un hater şi care este menirea lui: în termeni 100% româneşti un hater este un Gigi contra, rebel fără cauză, ăla dat dracu' sau negativistul în carne şi oase. Mai exact haterului nu-i place niciodată ceea ce tu scrii şi va găsi mereu o virgulă, un "î" în loc de "â", un motiv de critică, chiar dacă de multe ori total nejustificată.
     OK dar de ce iubesc eu haterii ??????? Foarte simplu: sunt o sursă sigură şi permanentă de trafic pentru blog, sunt abonaţi ai blogului tău şi orice postare nouă echivalează cu multe accesări instantanee, este foarte posibil ca uneori şi tu să mai greşeşti în postările tale şi atunci virgula şi cratima lipsă din cauza cărora s-a declanşat un tsunami în Indonezia pot fi remediate, te pot ajuta (involuntar), să câştigi un concurs de "cele mai multe comentarii la o postare" (mie mi s-a întâmplat) şi cel mai important "Valoarea stârneşte invidii şi pasiuni !" aşa că este un barometru unanim recunoscut, că dacă ai un blog de câţiva ani şi DOAR comentarii laudative, ar trebui să fi cu adevărat îngrijorat. Oare de ce te tot laudă toţi şi nimeni nu te mai critică !?!?!? Aşa că în încheierea acestei postări, doresc să le mai mulţumesc încă odată haterilor mei pentru trafic, comentarii şi atenţionări şi să le transmit că blogul meu nu le va cenzura niciodată opinia atâta timp cât este exprimată decent, fără injurii sau cuvinte obscene !!!



Aşa că ...

Niciun comentariu: