sâmbătă

Advertoriale

     Această postare se doreşte a fi una explicativă pentru aceia care nu au înţeles de ce am început să postez advertoriale pe blogul meu şi nici nu ştiu ce este acela un advertorial. Un advertorial este o îmbinare între blogging şi publicitate, mai exact o îmbinare între verbul englezesc to advertise (a face reclamă) şi postările pe blogul şi/sau site-ul dumneavoastră, în care vorbiţi. Cât costă un advertorial !?!? Preţul unui advertorial poate varia de la câţiva eurocenţi până la 10.000 euro, diferenţa fiind dată de mai mulţi factori din care amintesc aici:

* lungimea advertorialului (număr de cuvinte şi/sau caractere)
* reputaţia online a gazdei (Page Rank şi/sau faimă online)
* originalitatea textului şi/sau fotografiilor advertorialului
* includerea de linkuri şi/sau bannere către cel ce solicită advertorialul
* disponibilitatea şi arta de negociere a celui ce realizează advertorialul

     Riscurile în plasarea de advertoriale sunt destul de mari fiindcă plasarea necontrolată de linkuri şi/sau bannere va consuma din resursele blogului dumneavoastră îngreunându-l. De asemenea obligativitatea plasării unor anumite fragmente de text pot face ca Google Analytics să considere că aţi copiat conţinut din alte surse şi să vă penalizeze Page Rank-ul blogului. Necorcondanţa între tematica blogului dumneavoastră şi advertorialul postat de dumneavoastră poate duce la pierderea cititorilor pe care cu greu aţi reuşit să-i cuceriţi şi mai ales să-i păstraţi.
 
    De asemenea unele advertoriale s-ar putea să facă reclamă unor site-uri de phishing şi/sau malware şi acest lucru va crea mari deservicii blogului dumneavoastră, afişând un avertisment atunci când cineva va dori să vă acceseze.
  
   Personal m-am apucat de scris advertoriale fiindcă mi-am dat seama că dacă aş fi avut 5 euro (NU mai mult), de fiecare articol, postare sau informare pe care le-am făcut în mediul online aş fi fost de foarte multă vreme în TOP 300 CAPITAL şi acum scriam această postare dintr-un hamac pe o plajă în Carraibe cu o tequilla şi o maseuză suedeză alături. Dar aşa uite-mă în Ploieşti la birou l meu din cameră, cu un Pepsi şi Max (câinele nostru), care-mi zgârie uşa să intre în casă fiindcă afară tună şi e speriat de asta.
 Aşa că îi iau angajamentul să revin cu o nouă postare despre advertoriale imediat ce realizez PRIMUL MILION (euro, dolari, lei) şi să povestesc într-un seminar ţinut în Puerto Vallarta cum am reuşit să realizez acest lucru !!!

Niciun comentariu: