miercuri

Vă comunic o ... comunicare

      De aproximativ 2 luni urmăresc cu frenezie, un blog din mediul online ComunicarePR şi mă tot ţin să vă povestesc şi dumneavoastră câte ceva despre el, în aşa fel să NU fie advertorial, să NU fie postare de concurs, să NU fie o înşiruire goală de cuvinte ci numai opinia mea sinceră şi necenzurată despre acest site. Aşa că acum după o analiză de 2 luni a celor ce se postează aici pot să mă declar (cu modestie) omul potrivit să vă fac o scurtă comunicare despre ... ComunicarePR !!!
      Axat pe cele mai accesate, interesante şi importante (am considerat eu), teme ale momentului: "COMUNICARE SI RELATII PUBLICE", "SOCIAL MEDIA", "MARKETING", "JURNALISM", "HAI SA INVATAM 2.0şi "BLOGGING 101", ComunicarePR a reuşit prin calitatea şi originalitatea articolelor să ajungă la un Page Rank 5 care vine să confirme veridicitatea şi mai ales calitatea materialelor postate. 
Blog despre relaţii publice şi social media | ComunicarePR Poate că şi informarea de pe pagina principală cum că blogul "ComunicarePR este un proiect independent, o “revistă digitală” despre relaţii publice, social media, optimizarea pentru motoarele de căutare, interviuri cu oameni din domeniu şi multe alte recomandări practice." a avut menirea de a lămuri multe lucruri încă de la primul click al internautului ajuns aici. Bloggerii, webmasterii şi/sau simpli internauţi, au avut oportunitatea să găsească aici pe ComunicarePR multe soluţii pentru toţi cei care îşi doreau informaţie de calitate şi mai ales pe înţelesul începătorilor dar şi pentru priceperea "cunoscătorilor" în ale bloggingului.
mascota comunicarepr
      Închei aici această mult prea scurtă pledoarie a mea, cu menţiunea că şi subsemnatul a fost inspirat de secţiunea de "JURNALISM" a celor de la ComunicarePR dar şi cu invitaţia de a accesa acest foarte atractiv blog despre care vă asigur că veţi auzi MULTE lucruri bune în viitor, timpul îmi va da dreptate !!!

Niciun comentariu: