luni

Ceas Genova

      Am decis să editez această postare deoarece deţin un ceas GENOVA - Automatic & Antimagnetic ce are inscripţionat pe mecanism "Swiss Made" şi care ar trebui să fie un ceas faimos şi cunoscut. Totuşi am avut, neplăcuta surpriză că nimeni nu ştie NIMIC despre această marcă de ceasuri.
    
Mi se pare foarte ciudat mai ales că am apelat la cunoştinţele orologere ale unor ceasornicari cu experienţă, cărora le-au trecut sutede ceasuri prin mână şi niciunul NU văzuse vreun ceas din această marcă. Am apelat chiar la un producător elveţian de ceasuri dar răspunsul a venit sec: "Never heard about it", aşa că dacă acolo unde se presupune că se fabrică nu-l cunoaşte nimeni nu ştiu ce să mai zic. 
       Aşa cum lesne se poate observa, din imaginile ataşate, ceasurile GENOVA se produc de ceva vreme, dovadă stând şi aceste modele vintage pe care le-am găsit pe unele siteuri de vânzare româneşti şi internaţionale, deci nu se poate spune că este un caz izolat şi accidental (aşa cum îmi sugerase cineva) şi că s-ar fi greşit scrierea şi în loc de Geneva s-ar fi scris Genova. 
          Prin urmare voi încheia aici această postare a mea, păstrându-mi speranţa că cineva (ORICINE), îşi va aminti că totuşi ceasurile GENOVA, au fost, sunt şi vor fi produse de o anumită companie de prestigiu (sau NU) din Elveţia. Şi atunci m-aş bucura enorm dacă persoanele respective vor veni la mine pe blog şi-mi vor umple această postare de comentarii care să-mi ofere informaţii, amănunte, detalii şi date (în orice limbă străină), despre compania care produce de câteva decenii (cel puţin !), aceste ceasuri spectaculoase. Dacă nu voi spune şi eu ca Othelo: "Maurul şi-a făcut datoria !".
   
    
Vă mulţumesc tuturor pentru ajutorul dat !!!


Niciun comentariu: