luni

Ghidul Arădean


     Fiindcă sunt şi un pasionat colecţionar de ceasuri, mi-am zis să-mi încerc talentele jurnalistice şi la revista "Ghidul Arădean", astfel că în numărul 45/mai 2015, am un articol http://www.ghidularadean.ro/revista/ despre cum am ajuns pasionat de ... Arad. Aşa că eu îmi menţin speranţa că şi în viitor voi reuşi să vă captez atenţia cu multe alte articole scrise de mine pentru oamenii din vestul ţării (formatul print apare în Arad). În orice caz staţi liniştiţi eu voi mai trimite materiale către redacţia "Ghidul Arădean" şi cu siguranţă, vă voi anunţa şi pe dumneavoastră despre cum decurge colaborarea cu această publicaţie care a reuşit să mă fascineze şi să mă acapareze total. Şi deoarece vorbim de oraşul Arad acolo unde se află vestita fabrică de ceasuri Victoria, vă rog anticipat să nu vă miraţi dacă majoritatea articolelor mele vor fi despre ceasuri şi vor fi ilustrate cu ceasuri din celebra mea colecţie. 

      Prin urmare nu uitaţi să mai daţi din când în când căte un mic click pe  blogul meu pentru a fi permanent şi corect informaţi despre ce se mai întâmplă cu colaborarea mea cu "Ghidul Arădean" !!!

Niciun comentariu: