marți

S-a ieftinit RCA-ul ieftin

Suntem  deja la sfârşitul  lunii Ianuarie și de abia acum a nins ca lumea. Cu toate că zăpada îngreunează mersul automobilelor, iar gerul ne va ține în casă pe multora dintre noi timp de câteva zile. Dar în ciuda acestor impedimente, iarna ne oferă cele mai frumoase peisaje, acoperind totul cu a ei pătură albă al zăpezii. Mie una, iarna mi se pare cel mai spectaculos anotimp. Ieri, i-am propus unei verișoare să treacă pe la mine după ce iese de la servici și mi-a promis că va venii.
Prin urmare pe seară când am auzit că aceasta îmi bate la ușă. Am invitat-o imediat să intre în casă la căldură pentru că se vedea că săraca era înghețată toată. Ne-am pus să servim un ceai fierbinte ca să ne încălzim, câtă vreme stăm de vorbă. Verișoara mea, mi-a dezvăluit că în ziua următoare își va lua în sfârșit mașina pe care si-a dorit-o și a muncit atât de mult ca să o poată cumpăra. Va fi prima ei mașină. Când mi-a dat această veste, m-am bucurat foarte mult, dar în același timp îmi făceam griji pentru ea. I-am mărturisit că nu mi se pare o vreme potrivită afară ca să meargă cu un automobil. Însă aceasta mi-a promis că va avea grijă și că nu va merge prea des pe vremea asta. Așadar, m-am liniștit în această privință. Prin urmare cum știam că nu a mai avut mașină până acum, și că habar n-are de RCA ieftin de la Inbrok, am informat-o că asigurarea RCA este o asigurare prin care terții prejudiciați în urma unui accident auto, produs din vina conducătorului auto asigurat, primesc despăgubiri pentru daunele materiale și/sau decesul ori vătămările corporale suferite. Persoana vinovată de producerea accidentului nu poate beneficia de despăgubiri pentru vehiculul sau în baza propriei polițe de asigurare RCA. Daunele produse propriului vehicul pot fi despăgubite în baza unei polițe de asigurare facultativa de avarii și furt tip CASCO. Prin urmare, asigurarea RCA este foarte importantă, și în același timp obligatorie, chiar și în cazul în care proprietarul unui vehicul are deja încheiată o asigurare tip CASCO. I-am explicat verișoarei, că toți proprietarii de vehicule, persoane fizice ori juridice, trebuie obligatoriu să încheie o asigurare RCA și să plătească prima de asigurare aferenta. Iar scopul acestei asigurări este ca cel păgubit să primească despăgubiri pentru daunele suferite, indiferent de situația materiala a celui care a produs paguba. În acest fel, asigurarea de răspundere civila auto este în interesul terțului păgubit, dar și în interesul celui care a produs paguba. Trebuie remarcat că s-ar putea întâmpla ca, doar dintr-o mică neatenție, un conducător auto să producă celui pe care l-a accidentat pagube evaluate la o sumă considerabilă, suma care i-ar afecta bugetul. După cele spuse, această verișoară se întreba cam costă astfel de asigurări RCA. Nimic mai simplu de aflat, ne-am pus la calculator să căutăm pe internet și am găsit această știre despre prețurile RCAVerișoara mea mi-a mulțumit foarte mult pentru aceste informații prețioase cât și pentru adresa de contact de mai jos a unei firme de Asigurare RCA ieftin. Aşa cum v-am obişnuit de atâtea ori vă voi lăsa şi datele de conntact:

Telefon: 0730 022 011 si 0754 846 720

Email: contact@inbrok.ro
Adresa Birou Alba-Iulia: Strada Tudor Vladimirescu, Nr. 50C
Adresa Birou Timisoara: Piata Unirii, Nr. 3, Parter, Cam. 2

Şi dacă vă este jenă să mergeţi aşa singuri şi neinvitaţi la ei puteţi spune că aţi venit la recomandarea lui Robert Codescu de la Ploieşti !!!


Niciun comentariu: