sâmbătă

Uşi de interior la noi la dormitor


Nişte prieteni de-ai mei și-au cumpărat de curând un apartament undeva în centrul capitalei. Chiar dacă s-au mutat deja în noua lor locuință, încă le mai lipsesc câteva lucruri și urmează să le cumpere. Alaltăieri am avut plăcerea să fiu invitat de către acești prieteni la ei acasă, ca să-mi arate ce mai au de mobilat. Fiind prima oară când le calc pragul, am rămas surprins să văd cât de mare au apartamentul. Când vizitam încăperile casei, prietena mea mi-a dezvăluit că în dormitorul matrimonial ar vrea culori alese cu grijă. Așternuturile de culoarea untului, mobilierul maro deschis și draperiile muștar, pentru contrast, care să dea un sentiment de confort, optimism și căldură. Dar nu numai în acel dormitor ci fiecare loc al casei lor, dorește să fie redecorat cu personalitate și rafinament. După ce am terminat de vorbit de ale noastre, prietenii mei mi-au spus că vor să pună uși de interior de calitatea și în același timp la un preț rezonabil. Dar că nu a găsit o astfel de firmă. În acel moment, mi-am amintit că cu ceva vreme în urmă niște rude apropiate și-au schimbat ușile de interior din vila lor și sunt foarte mulțumite. Prin urmare le-am sugerat să contacteze această firmă ce realizează uși de interior, de care știam că efectuează și la comandă o gamă variată de uși de interior din lemn, uși exterior din lemn stratificat și uși interioare furniruite cu furnir natural, plus scări interioare și balustrade din lemn. Fabricarea la comandă acestor uși îndepărtează disconfortul creat de modificările golurilor de uși. Firma aceasta are gama variata de modele, nuanțe și dimensiuni ce pot fi adaptate cu ușurință cerințele clienților. A rămas ca prietenii mei să se lămurească singuri referitor cu cele spuse mai sus. Sper ca această firmă să fie ceea ce caută ei pentru noua lor casă !!!

Niciun comentariu: