miercuri

Yoga blog cu lauracalin.ro

   Doar mâine nu-i poimâine şi s-a făcut aprilie, ar trebui să simțim că soarele ne mângâie cu a lui raze luminoase, dar din păcate încă nu putem să ne bucurăm de acest lucru. Să sperăm că primăvara își va face apariția în curând. De multe ori rămân surprinsă de cât de repede trece timpul. Pe când era o vreme geroasă, gândul meu era la anotimpul vară și în mod special la mare. Mi-era dor de soare, de plajă, de a simții nisipul sub tălpi, de a asculta valurile mării și de a mă bălăcii în apă. Briza mării totdeauna mi-a făcut foarte bine. Îmi amintesc că în urmă cu câțiva ani eram pe frumoasele plaje de pe litoralul românesc. Aveam alături prietenii. În prima zi, când abia ajunsesem ne doream foarte tare să facem un program pentru apus și răsărit. Așa că am stat pe plajă până pe înserate. Nisipul cald ne gâdila tălpile, valurile mării ne încântau auzul și peisajul ne completa tabloul de vis. Pescărușii trasau în zbor cercuri, de parcă erau dresați să facă un așa spectacol. Frumusețea peisajului era de nedescris. Soarele apunea încet, apa căpătând o culoare roșiatică datorită jocurilor frumoase ale fenomenelor de reflexie și refracție. Era de vis. În următoarele zile am făcut aceleași lucruri, bucurându-ne de darurile naturii, ce păreau a fi rupte dintr-o ficțiune. Lucruri simple ,dar perfecte în natura lor. Apropo de căldură, vară și mare, scriind rândurile de mai sus am realizat că trebuie neapărat să mă duc la shopping pentru a-mi reînnoi garderoba de primăvară-vară. Așadar cum îmi place să fiu la modă, mai întâi este important să știu ce se poartă în materie de vestimentație în aceste sezoane. Și în ce fel aș fi putut afla cât mai rapid ce este în trend anul acesta dacă nu pe internet ? Așa că am dat o căutare pe marele google și mi-a apărut blogul Laurei Călin în care am aflat că aceasta este fashion blogger. Pe lauracalin.ro am citit informații extrem de interesante, de exemplu explică cum s-a împrietenit ea cu uleiul de cocos pe care îl folosește ca și demachiant și cu apă de trandafiri pe care o folosește ca tonic. Uleiul de cocos poate fi folosit și ca mască de păr sau cremă de corp, este solid la o temperatură de sub 24 de grade și are un gust tare bun (poate fi folosit și în bucătărie). Am descoperit că Laura Călin obișnuiește să practice și yoga, pe site-ul ei sunt scrise câteva articole, în care ne dezvăluie cele mai mari beneficii resimțite de ea făcând astfel de activitate dimineața. Pentru această practică, ea ne recomandă sandalele desculțe care sunt bijuteriile ei de yoga. Acestea sunt create din materiale naturale și geme semiprețioase, sandalele au ca inspirație câteva concepte antice, inspirate din practica yoga, concepte ce au la baza însăși esența noastră. Prin urmare vă invit să socializați cu Laura Călin pe Facebook și să fiți la curent cu noutățile acesteia. 

Niciun comentariu: