luni

Promovare

     Ideea acestei postări mi-a venit atunci când, deunăzi, cei de la platforma de socializare Facebook, mi-au şters (fără nici un fel de notificare) o fotografie (un screenshoot), fotografia împricinată era a blogului meu ARTICOLE PRACTIC, chiar când blogul meu ajunsese la borna de 1.111.111 vizitatori.
Personal mi s-a părut o forţare, din partea Facebook, în a mă determina să folosesc programul lor de promovare a paginii blogului. Ştiu, o să-mi ziceţi că la 8 lei (1,8 euro) aş putea să fac şi eu o mică investiţie în blogul meu. Aşa o fii dar mi se părea normal ca la pretenţiile Facebook-ului nouă bloggerilor să ni se ofere un pachet mai serios (chiar dacă la bani mai mulţi), care să ofere un real suport blogurilor/siteurilor noastre, fiiindcă aşa doar pentru  imagine, putem face şepcuţe, tricouri, ceasuri şi/sau magneţi. Un blogger are nevoie de o susţinere mai bună atunci când decide să se promoveze, fiindcă avem posibilităţi de promovare prin linkexchange, advertoriale, postări şi/sau plasarea linkului pe diferite forumuri cu prestanţă şi reputaţie. Aşa că dragul meu Facebook, astăzi de 8 lei îmi iau un cozonac şi-un litru de lapte şi-mi promovez blogul ARTICOLE PRACTIC singur fără ajutorul tău doar cu gaşca mea de bloggeriţe şi prieteni din mediul online. Şi ca să te oftic mai rău, ataşez acestei postări şi fotografia care te-a deranjat aşa e mult. Cu 8 lei, data viitoare îmi voi achiziţiona un nou ceas pentru colecţia mea de ceasuri !!!

Niciun comentariu: