duminică

Campanie Advertoriale

Ce este un advertorial mă tot întrebaţi de ceva vreme !?!? Aşa că în această postare voi încerca (aşa cum ştiu şi mă pricep şi eu), să vă răspund tuturor. Advertorialul este de fapt un articol de promovarea a ceva, un produs, o companie, un serviciu, un eveniment, un artist, etc.,  şi care se plasează (de regulă), pe un site, blog sau o platformă. Pe lângă promovare advertorialul conţine şi-un link de tipul dofollow către pagina online a ceea ce se promovează şi (opţional), o poză.
Sfatul meu de blogger însă, este ca atunci când vreţi să promovaţi ceva să faceţi o campanie profesională de advertoriale şi să o faceţi cu  o firmă cât de cât cunoscută şi cu rezultate în acest domeniu. Ştiu îmi veţi spune că aveţi mulţi prieteni bloggeri gata oricând să vă ajute, dar una este un link aruncat la întâmplare pe un site şi/sau blog şi cu totul altceva este să-ţi promovezi imaginea printr-o campanie targetată şi o ofertă personalizată conform cu aşteptările şi aspiraţiile tale. Una este ca linkul tău pentru promovarea drujbelor (să zicem), să fie într-un advertorial despre prezervative pe un blog de reţete culinare şi clientul să fie într-o confuzie totală şi cu totul altceva să ai linkul pe un site de activităţi gospodăreşti la un advertorial de întreţinerea uneltelor. Din acest punct de vedere alegerea vă aparţine în totalitate dumneavoastră, însă rezultatul pozitiv este strict legat de echipa SEO cu care aţi decis (sau nu), să lucraţi.
Advertorialele pot să facă mai mult rău decât să ajute dacă sunt folosite haotic şi fără o strategie SEO bine elaborată şi profesional implementată. Te poţi trezi, peste zi, mai prost plasat la căutările online, doar fiindcă te-ai decis să economiseşti câţiva eurocenţi chiar acum când promovarea imaginii tale era mult mai importantă. Prin urmare este bine de reţinut că un advertorial poate fi şi un progres dar poate fi şi un regres, poate fi un pas înainte dar poate fi şi un pas înapoi. Advertorialul promovează dar NU garantează, este cel care îţi propovăduieşte imaginea ta aşa cum eşti, nu te aştepta să fii prezentat ca Făt Frumos dacă tu eşti balaurul cu 7 capete, fiindcă (este dovedit), mediul online ştie tot despre toţi şi despre toate.
Pe principiul „Ajută-mă ca să te ajut!”, advertorialul te poate ajuta, cam cât decizi tu să fii ajutat, de aceea gândeşte-te puţin ce bine i-ar prinde produsului, serviciilor sau companiei tale, o întreagă campanie de advertoriale, ce bine ţi-ar prinde o poziţionare în primele rezultate returnate de motoarele de căutare şi ce bine ar prinde vânzărilor tale, atunci când toată lumea va cunoaşte şi va aprecia produsele pe care tu şi firma ta le propuneţi spre comercializare.

Aşa că în încheierea acestui advertorial pentru advertoriale, vă reamintesc, să nu vă apucaţi să vă promovaţi aşa aiurea de capul vostru, ci lăsaţi-i pe cei care chiar se pricep să-şi facă treaba şi atunci cu siguranţă şi dumneavoastră veţi fi încântaţi de rezultatele pe care le veţi obţine !!!
Trimiteți un comentariu