luni

Încercări

Această postare se doreşte a fi una din miile de "încercări literare", cu care încerc să dau lovitura în mediul online. Practic se vrea a fi o nouă tentativă de a avea milioane de accesări în numai câteva zile. Ce va fi numai counter-ul blogului o va şti cu precizie aşa că nu îmi rămâne decât să aştept rezultatele acestei postări. Cine poate o poză, două (eventual) animate vor da o mai mare atractavitate acestei postări. Indiferent de rezultat un lucru este cert, ORICE blogger visează la o postare care să-i aducă, la un moment dat un succes imens şi neaşteptat, o postare echivalentă cu Oscar-ul în cinematografie sau cu Nobel-ul în literatură,ceva care să-i aducă faimă şi celebritate atât online cât şi offline, iar dacă odată cu celebritatea vin şi banii cu atât mai bine.
Click-urile, comentariile şi linkexchange-urile aduc traficul pe blogul tău, trafic ce te va face faimos în online. Aşa că oriunde te vei afla nu uita că o postare bună, te va face oricând un blogger bun. Cum spuneam, toţi bloggerii aşteaptă (sau NU), acea inspiraţie care să-i facă să scrie postarea care să-i facă cei mai celebrii la nivel local, naţional şi (DE CE NU ?) continental  sau mondial. Globalizarea şi progresul tehnologic, au făcut şi fac, posibilă înţelegerea lingvistică de către oricine din orice colţ al planetei noastre. Acum mă duc la culcare aşteptând ca mâine dimineaţă celebritatea să fie deja instalată aici pe blogul meu. Şi chiar dacă nu se va întâmpla asta măcar voi avea liniştea sufletească, că măcar am încercat acest lucru şi cine ştie poate postarea următoare va fi cea care îmi va aduce celebritatea la care noi bloggerii  tot aspirăm. Aşa că până una, alta eu, Robert  Codescu, aştept opiniile  şi părerile dumneavoastră la rubrica de  "Comentarii", aşa că nu fiţi timizi !!!

Niciun comentariu: