joi

Am bicicletă

    Parafrazând un vechi cântec pot spune că "am bicicletă" dintotdeauna, recunosc că am avut vreo câteva zeci, de care m-am bucurat foarte mult atunci când le aveam. Deunăzi am avut curiozitatea şi am accesat  şi eu siteul Bikearena.ro unde am văzut un adevărat paradis al bicicliştilor.
     Am găsit pe Bikearena.ro - Biciclete second hand, biciclete noi, facilităţi de cumpărare, plată şi/sau livrare. Aşa că primul meu impuls a fost să-mi fac un cont de client pe site-ul lor şi chiar dacă ceea ce am comandat eu nu era momentan în stoc, am fost contactat de către cei de acolo, spunându-mi-se că în scurtă vreme comanda mea va fi soluţionată. Nu vreau să transform această postare într-un articol plictisitor povestindu-vă ce este aceea o bicicletă, fiindcă veţi găsi pe Wikipedia toate datele şi amănuntele pe care le ştiaţi deja dar poate chiar nu aşa de detaliat. Bineînţeles că plăcerea pedalării ţine de fiecare dintre noi şi nu îţi trebuie cursuri speciale, pentru a învăţa să te bucuri de o plimbare cu bicicleta cu prietenii, prin parc, la pădure, la iarbă verde, la pescuit sau unde vă mai trece prin cap. Ştiri despre biciclete au fost, sunt şi cu siguranţă vor mai fi, însă cel mai important este să ştii să alegi informaţia corectă de pe siteul potrivit.
     Acum nu îmi doresc impunerea punctului meu de vedere în faţa dumneavoastră, dar o bicicletă nouă sau second hand, cumpărată sau câştigată, model nou sau vechi, colorată sau cromată, de ORICE fel poate fi o bucurie accesibilă pentru oricine şi dacă mai deţii informaţia corectă de achiziţionarea ei şi câţiva prieteni aventurieri nici nu-ţi vei da seama că de fapt nu ţi-ai cumpărat o bicicletă ci o sursă de escapade, de plimbări cu prietenii şi într-un final ţi-ai luat o bucurie pentru sufletul tău. Eu personal am fost un privilegiat, am avut de mic copil bicicletă şi poate de aceea recomand tuturor, cu mare bucurie, să-şi cumpere o bicicletă şi conform spotului TV să: "Faceţi mişcare cel puţin 30 de minute pe zi !", iar rezultatul acestei recomandări va fi unul pe cât de simplu pe atât de spectaculos, mai multă sănătate, mai mulţi prieteni, mai multă bucurie şi mai mult aer curat şi toate astea cu o BICICLETĂ !!!

      Ce ziceţi mai "se bagă" cineva în acţiunea asta !?!?!?

Niciun comentariu: