miercuri

Atractivitate


  Discutam deunăzi online cu un alt blogger despre subiecte, teme şi tendinţele bloggingului. Îmi spunea el că-i este foarte greu să creeze o postare ca să aibă şi el conţinut în blogul său. I-am spus că eu personal aş putea să public şi câte 5 postări pe zi, dar că obiectivul meu nu este să fac "adăugare de conţinut" ci postări prin care cei care-mi citesc blogul să înţeleagă, cât de cât, ceva din el. Bineînţeles că nu ştiu dacă şi mai ales cât m-a înţeles dar i-am explicat că o postare se face FOARTE uşor, chiar şi dintr-o conversaţie online, doar că este absolut necesar ca subiectul să fie cât de cât de actualitate şi să mai intereseze şi pe alţii. 









De aceea i-am spus că atractivitatea unui blog nu rezultă din cantitatea postărilor ci din calitatea acestora şi că un trafic mare nu se face printr-o mare adăugare de text ci cu mare atenţie la ceea ce postezi. fiindcă aşa cum spunea şi marele poet Mihai Eminescu:

"E uşor a scrie versuri
Când nimic nu ai a spune, 
Înşirând cuvinte goale
Ce din coadă au să sune. 

Dar când inima-ţi frământă
Doruri vii şi patimi multe, 
Ş-a lor glasuri a ta minte
Stă pe toate să le-asculte."

Aşa că sfatul meu sincer către toţi cei care citiţi această postare (bloggeri sau nu), este, să încercaţi să scrieţi ceea ce simţiţi şi ceea ce sunteţi voi şi eu vă asigur că veţi beneficia de atractivitate !!!

Niciun comentariu: