vineri

De profesie turist !!!

     Se spune că o zi fără zâmbete este o zi pierdută, motiv pentru care această postare îşi propune să vă facă să nu pierdeţi această zi; dacă mi-a reuşit sau nu aştept un comment, un feedback, ceva din partea dumneavoastră la "comentarii" !!!


- Draga mea, cum se numea hotelul, unde am fost anul trecut în concediu?
- Nu mai ţin minte, dar stai puţin că mă uit acum pe prosoape.


 


Turistul către şeful hotelului:
- Aveţi o bucătărie extraordinar de curată.
- Este foarte adevărat, dar totuşi cum aţi ajuns la concluzia aceasta?
- Foarte simplu. Friptura mirosea a săpun.

Familia Popescu povesteşte amicilor cu multă mândrie despre călătoria lor în Norvegia. Unul din prieteni întreabă: " Aţi vazut şi fiordurile?" Doamna Popescu răspunde: " Dragă, nici nu-ţi dai seama ce drăguţe sunt animalele astea."

Familia Popescu se află în drum spre litoral în concediu. La un moment dat doamna Popescu, mama, devine palidă:
- Vai de mine, zise ea, am uitat aragazul aprins. Să ne întoarcem până nu a luat foc casa!
- Lasă mamă, zise fiul, n-ai nicio grijă că nu arde nimic. Eu am lăsat robinetul deschis la baie.

Ghidul conduce un grup de turişti printr-un muzeu din Cairo. În dreptul unei urne el le spune acestora:
- În această urnă se află cenuşa unei reginei.
- Băă da’ mult a mai fumat regina asta, exlamă unul dintre turişti.


Un cuplu pleacă în concediu la mare. El pleacă cu o zi înainte. Odată ajuns acolo, îi trimite soţiei sale un e-mail. Întâmplarea a făcut sa greşească o litera în adresa de mail şi acesta să ajungă la o vaduvă căreia tocmai îi murise barbatul. Femeia deschide mailul, îl citeşte şi leşină. În e-mail scria: ”Draga mea, am ajuns cu bine. Aici totul este pregăatit pentru sosirea ta de mâine. Mă bucură nespus revederea. Sper să-ţi fie călătoria plăcută aşa cum a fost şi a mea. P.S. este al dracului de fierbinte pe aici !”

Funny Signs in Hotels
Un turist puţin afumat se adresează destul de precipitat recepţionerului hotelului:
- Vă rog frumos să-mi daţi o cameră.
- Păi aveţi repartizată deja una.
- Eu am însă urgent nevoie de alta.
- Cum doriţi. Dar ce anume, nu vă place la camera asta?
- Camera aceea arde.

Un vas de croazieră, undeva în Oceanul Pacific.... Unul dintre pasageri îi arată căpitanului că pe o insuliţă,în depărtare, e un om zdrenţăros, care sare şi dă din mâini. Îl întreabă pe căpitan:
- Cine este tipul?
- Nu stiu, dar de câte ori trecem pe aici se bucură nespus...

Undeva, într-o zonă izolată, vine un turist, se cazează, coboară la restaurant şi comandă două ouă ochiuri. Chelnerul îi spune zâmbind:
 -Vă costă opt euro, domnule!
-Vai de mine! Aşa de rare sunt ouăle aici,în zona dumneavoastră ??? întreabă consternat clientul.
-Nu ouăle, ci clienţii domnule ! îi răspunde chelnerul.

Telefon la Recepţie:
-Care-i preţul camerelor la hotelul Dumneavoastra?
-120 de lei la etajul 1, 100 lei la etajul 2 şi 75 lei la etajul 3
-Mulţumesc, dar hotelul dumneavoastră nu este deajuns de înalt pentru mine !


Reclamă la o agenţie de turism de prestigiu din Germania: “Vizitaţi superba România, autoturismul dumneavoastră este deja acolo !


Doi turişti escaladează munţii. Deodată, unul dispare. Celălalt strigă speriat:
- Unde eşti, ai căzut în prăpastie?
- Daaaa…
- Ai păţit ceva?
- Nuuuu...
- Vin să te scot; e adâncă prăpastia?
- Încă n-am ajuns... 
 


 










 -Un turist la un hotel vorbeşte cu recepţionerul:
- Tariful nostru este următorul: 100 dolari pe noapte, pat şi micul dejun, sau doar 10 dolari dacă vă faceţi singur patul.
- Foarte bine, atunci îmi aleg varianta să-mi fac singur patul.
- OK! Poftiţi fierăstrăul, lemnele şi ciocanul, rămâne doar să faceţidumneavoastră rost de cuie !!!

Niciun comentariu: