luni

eBloguri.ro

     ŞTIU, aveţi dreptate (oarecum), mulţi aţi putea clasifica această postare ca fiind reclamă, advertorial, publicitate pentru http://www.ebloguri.ro noua platformă dedicată bloggerilor, însă realitatea este cu totul alta. Şi fiindcă vă văd deja puţin cam nedumeriţi daţi-mi voie să vă explic cât mai detaliat despre ce este vorba şi cum stau lucrurile.
      În urmă cu 3 săptămâni (aproximativ), m-am înscris şi pe această platformă, mai mult din curiozitate şi mai ales pentru blogul meu dorindu-mi să aflu cât mai multe trucuri, soluţii şi/sau metode de ridicare a Page Rank-ului blogului meu. Un amic (din mediul online), m-a propus pentru rubrica "Un blogger pe zi", unde în loc să fiu elogiat aşa cum eram obişnuit, m-am trezit criticat pentru dezordinea totală, widget-uri şi gadget-uri puse aiurea, incoerenţa din unele postări şi altele. Iniţial m-am supărat şi vroiam să şterg contul, însă am zis să întreb ce ar face adminii de aici de la eBloguri.ro dacă ar avea blogul meu pe mână.
 Home
     Rezultatul a fost unul de-a dreptul SPECTACULOS: culorile stridente au fost eliminate, şablonul a fost schimbat, bannerele şi widget-urile inutile scoase, paginile reorganizate. Bineînţeles că efectul a fost unul imediat, traficul a crescut, cititorii au început să şi comenteze pe blog. Într-un cuvânt numai bine pentru blogul meu. cât despre costurile şi tarifele pentru aceste "servicii" de blog service (cum le numea cineva), pot să spun că au fost în valoare de ... o înscriere pe eBloguri.ro platforma al cărei slogan "de la bloggeri pentru bloggeri" nu este un simplu slogan de promovare ci începutul unei comunităţi aflate la începuturile ei şi din care mă mândresc că fac şi eu parte. 
      Chiar dacă pe blogul meu exista deja un banner către eBloguri.ro mi s-a părut NORMAL de bun simţ şi deontologic să realizez această postare prin care să vă spun şi dumneavoastră despre această nouă zonă bloggosferică de aici din marele online, care vă va crea dependenţă şi vă va face tributari calităţii.
      Dacă acum citiţi cu aşa de mare atenţie această postare este posibil să aveţi un blog pe care doriţi să-l optimizaţi să-l promovaţi, să-i creşteţi Page Rank.ul, într-un cuvânt vreţi ca blogul dumneavoastră să fie VIZIBIL !!! Tocmai de aceea vreu să vă dau o recomandare venită din suflet: ÎNSCRIEŢI-VĂ acum şi dumneavoastră pe platforma bloggerilor ebloguri.ro ca să faceţi parte dintr-o comunitate cu viziuni noi, cu reputaţie online şi mai ales cu oameni care se pricep la blogging. Dacă vă este oarecum să veniţi neinvitat spuneţi că va recomandat prietenul dumneavoastră Robert Codescu şi chiar dacă momentan NU suntem prieteni odată ce v-aţi înscris aici lucrurile se vor schimba. Vorba aia dacă tot e să fie eBloguri !!!



Niciun comentariu: